Audi Garanti
Garanti koşulları, Audi Yetkili Satıcısı ile müşteri arasında gerçekleşen satın alma anlaşmasının bir parçasıdır. Müşteri, imzasıyla garanti şartlarını kabul etmiş olur; bunun anlamı sadece aracın teslimiyle değil satın alma anlaşmasının gerçekleşmesiyle müşterinin garantiden faydalanacağıdır.
Aracın teslimi esnasında müşteriye araç kullanım kılavuzuyla birlikte içerisinde bakım defteri ve servis programının da bulunduğu Garanti Belgesi verilir. Garanti işlemi yapılabilmesi için müşterinin bu belgeyi ibraz etmesi gereklidir. Araç üzerindeki tüm parçalar, fabrikasyon hatalarında teslim tarihinden itibaren (01.05.2002’den) 2 yıl süreyle garanti kapsamındadır. Boya garantisi Audi araçlar için 3 yıl; kaporta paslanma/çürüme garantisi ise 1998 model yılına kadar olan araçlarda 10 yıl, 1998 model yılından itibaren tüm araç tipleri için 12 yıldır. Garanti uygulamasındaki yükümlülükler tamiratı veya değiştirmeyi içerir. Garantiden değiştirilen parçanın ve buna ait işçiliğin ücreti müşteriden talep edilemez. Yolda kalan aracın servise çekilmesi ve gezici servis aracı ücreti garantiden karşılanır. Fakat taksi, kiralık araç vb. ulaşım masrafları ve otel, konaklama, ticari kayıplar gibi diğer dolaylı masraflar garanti kapsamında değildir.
Aşağıdaki durumlarda garanti geçersizdir:
Bazı ayarlama ve ölçümler garanti kapsamında değildir. Bunlar:
Araç üzerindeki lastiklerin garantisi, Türkiye’de genel distribütörlükleri bulunan üretici firmalar tarafından yapılır. Yetkili servisler tarafından satılan Orijinal Audi Parçalar® (01.05.2002 itibariyle) satış tarihinden itibaren 2 yıl süreyle garanti kapsamı altındadır. Yedek parça garantisi söz konusu olduğunda parçanın yetkili satıcılar tarafından satılıp monte edildiğinin kanıtlanması ve müşteri tarafından faturasının ibraz edilmesi gereklidir. Yetkili olmayan birimlerce satılmış olan parçaların garantisi Doğuş Otomotiv tarafından karşılanmaz. Faturası olmayan parçaların garanti talebi kabul edilmez.